Vásárlás menete

  1. Válasszon terméket!
    A megadott paraméterek alapján az oldal azonnal kiszámolja az árat, nem kell órákat várnia ajánlatra.
  2. Rendelje meg!
    Azoknál a termékeknél, melyeknél kalkulátor található az oldal azonnal árat számol, így egy kattintással leadhatja megrendelését.
  3. Töltse fel!
    Töltse fel nyomdakész grafikáját az oldalon keresztül egyszerűen és gyorsan.
  4. Vegye át!
    Az elkészült termékek nyomdánkban személyesen átvehetőek a 1117 Budapest, Budafoki út 187-189 „D” ép. 2/206-207. szám alatt hétköznap 9-17 óra között. Továbbá házhoz szállítást is vállalunk az ország egész területére.

Rendelés menete:

  • Regisztrációt melyet, itt tehet meg, van lehetősége rendelését leadni.
  • Válassza ki a kívánt nyomdai terméket.
  • Adja meg a pontos paramétereket az ár kiszámításához.
  • Tegye a kosárba a termékeket, melyeket szeretne megrendelni.
  • Ellenőrizze kosarának tartalmát és adatait, majd kattintson a TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ gombra.
  • Válassza ki az átvétel és fizetés módját, adja meg számlázási adatait, majd kattintson a MEGRENDELÉS gombra.
  • Sikeres megrendelést követően egy e-mailt küldünk a megrendelés pontos paramétereivel a regisztrációnál megadott e-mail címre.
  • A rendelt terméket a vállalt határidőre elkészítjük.
Amennyiben eltérő paraméterekkel rendelkező terméket szeretne, használja az egyedi ajánlatkérő lapot ITT.

Anyagleadás:

Composite PDF formátum (CMYK). A képek legyenek legalább 300 DPI felbontásúak (CMYK). Az állományban levő összes font legyen beágyazva, vagy legörbézve. A megrendelésben leírt paraméterek alapján kérjük a leadott állományok méretezését, az oldalakat egyesével készítsék el, vágójelekkel. Könyvborító esetén (B1-B4, B2-B3) oldalpárban kérjük a grafikát. Kifutós anyagnál körbe 3 mm ráhagyást kérünk. FONTOS: Színegyezést csak mintanyomat alapján tudunk biztosítani, minden egyéb esetben színreklamációt nem áll módunkban elfogadni, de kérésére nyomtatunk mintapéldányt. Amennyiben szükséges, nyomdánkban lehetőség van egy 15 perces ingyenes konzultációra, és 2 ív ingyenes mintanyomat készítésére. Minden további megkezdett félórára 2000 Ft + Áfa konzultációs díjat, és a mintanyomatok árát számítjuk fel. A tartalmi és nyelvtani hibákért felelősséget nem vállalunk. Olyan kötészeti eljárások során, ahol hőhatás éri a készterméket, hullámosodás fordulhat elő, emiatt reklamációt nem tudunk elfogadni. Igény esetén alapanyagaink nyomdánkban megtekinthetőek. Amennyiben nem a megfelelő formátumban érkeznek az anyagok, a nyomdai előkészítésre minden megkezdett félóra után 2000 Ft + Áfa díjat számolunk fel!

Grafika feltöltése:

A weboldalon keresztül: Regisztrációt követően lehetősége van feltölteni grafikai állományait. FTP kapcsolaton keresztül – Ügyfélszolgálatunkon kéjren egyedi hozzáférést!

Fizetési módok:

Lehetősége van készpénzben, előreutalással vagy utánvétellel fizetni.
Személyes átvételkor nyomdánkban nem tudunk bankkártyás fizetést biztosítani!
100 000 Ft feletti megrendelés esetén csak előreutalással fizethet.
Törzsvásárlóink részére elérhető a teljesítést követő utalásos fizetési mód is.

Termékeinket versenyképes árakon, rövid határidővel állítunk elő, melyekre MINŐSÉGI GARANCIÁT vállalunk!